Jakt & Friluft AS har for sesongen overtatt stafettpinnen som hovedsponsor for Norges Trollingforbund. Det er sponsing av premier til NM i Trolling på Mjøsa i 2013 som er hovedoppgaven de har som sponsor, i tillegg til det å øke interessen for trolling.
Tommy Egra, primus motor fra Jakt & Friluft AS sier han er kjempefornøyd med at avtalen gikk i boks, og sier han nå vil strekke seg ekstra langt for å prøve og gjøre sesongen 2013 «litt heftigere» en tidligere. Den lille butikk kjeden vil ha fokus på at trolling skal bli enda mer kjent blant norske sportsfiskere og avmystifiseres. «Som importør av Shark Cannonballs dyprigglodd og Shark Spoons, er det viktig at trolling interessen øker slik at butikkene i Norge kan forsvare å være utstyrt med trollingutstyr», sier Tommy Egra som akkurat har kommet tilbake fra en presentasjon for styret i Norges Trollingforbund.
«De var nok litt spente på hvem vi er, men det hele gikk akkurat som ønsket, og vi ser alle frem til en topp sesong!» sier Tommy med et velkjent sørlandssmil om munnen. Kristian Viberg som er NM ansvarlig har vært med å dra avtalen i boks og er svært fornøyd med at Jakt & Friluft AS er med på laget.
Les mer på: www.trollingfiske.org og www.jaktogfriluft.no